Ako opravit flexo vidlicu?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 01:15:56 CET 2012

Dokonale riesenia z hladiska vysledku, nie namahy a nakladov, su len 2:
vymena celej snury, alebo vymena celeho vysavaca. Vsetky ostatne
riesenia, t.j. opravy povodnej snury, vyzaduju akceptovanie istych
nedokonalosti. Je mi jasne, ze to vies :-) Pisem to len preto, ze ma
fascinuje, ako siahodlho sa da diskutovat nad obycajnou prelomenou
snurou :-)

miro