Re: kardiostimulátor a svářečka

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Listopad 7 17:10:59 CET 2012

V dobach zdraveho rozumu se tradovalo, ze pri beznych predpisum
neodporujicim hodnotam proudu a VF vykonu v elektrickych zarizeni neni
kardiostimulator spojen se zadnym rizikem. Dokonce ani radioamaterum s
"Ackem" se nezakazovalo vysilat a to ani kilowattovymi vykony.

Dneska ale o diagnose rozhoduji pravnici. Navic kardiostimulator uz neni
"bratranec NE555" a nikdo nevi jestli kardiostimulator vaseho otce neni
treba zmetek od vyroby, nebo programator v Indii nestahl firmware z
internetu atd ...

Selze a pak bude treba najit vinika - a pri takovem hledani se cokoliv
hodi - i moje prvni veta, takze kazdy, kdo ma zdravy rozum vam dnes doporuci
jedine:

ABSOLUTNI ZAKAZ DOTYKAT SE CEHOKOLIV OD ELEKTRA VODIVEHO, NEBO NEVODIVEHO,
POD JAKYMKOLIV PROUDEM NAPETIM A FREKVENCI, NEBO SE TAKOVYM VECEM - BYT JEN
NA DOHLED - PRIBLIZOVAT !!!

Plati pro cokoliv - prochazkou kolem VN vedeni pocinaje, nosenim "kopajiciho
svetru" konce.

Jasne ?

Zdravi Petr Kubac