co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 7 13:13:36 CET 2012

Dobry den,

2012/11/7 Na <navrhpcb na gmail.com>:
> Vynalezce se pozna jak, ze plka do blogu anebo je v baliku diky svym objevum?

Vy poznate nejakeho vynalezcu, ktory by bol v baliku? Mna jediny,
ktory napada je Edison, ale aj na neho robili hordy inzinierov,
mimoineho aj Tesla....

Skor si myslim, ze vzdelanie a zvlast vyssie, potrebne k tym
vynalezom, ma skor otvorit clovekovi oci a pomoct pri poznani toho, co
je dolezite v zivote a ako to chodi na svete.

A.