co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 7 12:55:09 CET 2012

 7.11.2012, 12:46:55

No a vy jste to zase trochu prekombinoval.
Rostliny nevyuzivaji teplo ale svetelne zareni (v procesu ktery zoveme
fotosyntezou ).
Pokud budete rostlinu drzet v temnu, tak vam chcipne, i kdyby jste ji
ohrival jako batole.
Je mozne, ze existuji nejake rostliny, ktere dokazou
fungovat jen na teple, ale ty jsou tajne a jejich seminka jsou ulozena
v nejtajnejsim supliku superutajenych trezoru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz