co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 7 09:18:08 CET 2012

>  no, je videt, ze ti MZaci pred tim konzultovali s Intelem, protoze
>preci jen urcite rysy to ma s jejich ostatnimi produkty shodne.

No to je naopak, predsa chvilu trvalo, kym to z toho mozgu povytahovali,
pochopili, vyskusali, implementovali...

Vezmite si mapu USA a nakreslite si okolo toho inkriminovaneho bodu kruh s
priemerom asi 300km (t.j. co sa da pohodlne prejst za par hodin aj lepsim
americkym autom zo 60tych rokov). Teraz si pozrite, ake mesta/miesta do
toho kruhu spadli, s dorazom na Silicon Valley a Chandler, Arizona (tam
bola relokovana skupina, co v 1979 vyvijala '51).

> Ja som niekde cital, ze tieto dve zive mimozemske bytosti tym
> americanom nakoniec usli do Nemecka,

To je samozrejme len gebuzina, ale je to sucast lzi sirenych CIA aby
zastreli skutocnost (ked im uz tych par veci uniklo).

> mne sa ['51] velmi paci. Znamena to ze som mimozemstan?

Nie, resp. nie celkom. Pochopit hlbku tej architektury vyzaduje urcite
predpoklady (vid spominani stavitelia pyramid, slobodomurari, atd.)...

wek