co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Listopad 7 09:15:50 CET 2012

Myslim ze se zabit dokazete i pri 5 km/h, pokud mate spatny dopravni prostredek.
K puvodnimu: ja mel za to ze na Mesici astronaute byli a opakovane, vazne neco nasvedcuje opaku? Pokud vim, sporne jsou videa z prvniho pristani na mesici (na wikipedii lze najit teorie o sfilmovani Kubrickem i qui bono pointu)

Odesláno z iPadu