co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Listopad 7 07:55:25 CET 2012

Cituji z linku  puvodniho postu:

Ale nejzajímavější je ze všech tvrzení, je že v podzemních prostorách za zvláštních podmínek byli ( a třeba ještě jsou ) udržovány při živote dvě bytosti z těchto vesmírných lodí.

Myslel jsem ze film co "unikl" v 1995 byl fake, kvuli nejake kroucene telefonni snure, ale treba j armada pouzivala uz driv nez zbytek sveta, kdo vi. Uz tehda me napadalo, ze to muze byt zastiraci manevr, stejne jako v 1947? Proc by mela armada zpochybnovat neco, co jen odvede pozornost od skutecnych veci?

Na druhou stranu, kdyz tu je zivy svedek, co tvrdi ze tam videl taliru a ze provadel reverzovani pohonne jednotky toho talire, tak mi to nedalo se nezeptat, protoze to byla pro me nova informace.

A pokud by tam realne mimozemske talire opravdu meli, tak...

Odesláno z iPadu