Re: Porucha myčky Bosh

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Listopad 7 00:36:58 CET 2012

Me udelala mycka takovou ptakovinu: zasuvka byla primo za ni a ten asfalt na mycce se roztavil a prilepil si na sebe vidlici a pak ji povytahoval ze zasuvky, a tim se obcas vypinala a rozebal jsem cele dvere a odpojil ypinac otevrenych dveri , nez jsem ji vytahnul z linky a prisel na tuto blost :>)

Uz ji je >10 let a maka stale.

Odesláno z iPadu