OT - Machri v T-Mobile

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Listopad 7 00:04:13 CET 2012

Původní zpráva ze dne 6.11.2012 od Na:

> Jak to tak ctu, tak musim rici, ze vasi zakaznici jsou pekni Experti
> a vy si z nich delate jeste srandu :-))

A no tak těm mým zákazníkům lze těžko vyčítat, že s počítači (nebo
chytrými telefony) neumějí. Oni jsou třeba účetní nebo lékaři nebo
obchodníci... Každý umíme něco, já si zase třeba neopravím auto. Že
bych si z nich dělal srandu? To ani ne, spíš je to k pláči.

> Bezte si nekdy zkusit do prodejny o2 podat vypoved o2 Adsl a pak
> poreferujte jak vas hnali :-)

To je těžký v těch komunikacích. O2 prostě není Eurotel jako v 1996,
když tady síť GSM začínala. Stojí to za prd. Já jsem tam už dávno
očesal, co se dalo.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601