Ot: co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Listopad 6 23:15:00 CET 2012

Ot: co s myslite o area 51, vazne tam lItaji rychlosti 1600 km/h?
Nejake aktualni informace nejsou? Ten bob lazar je verohodny?

http://www.neznamo.wz.cz/Bob_Lazar.htm
http://m.youtube.com/watch?v=Nh9ndETA-1g

Mate na to nejaky vyhraneny nazor?

Dneska slo na ct2 blizka setkani tretiho druhu...

Odesláno z iPadu