Kabel USB - dráty

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Listopad 6 16:36:07 CET 2012

Dne 6.11.2012 15:43, Petr Labaj napsal(a):
> Tomu bych i veril, ze to neni najednou.
> Ale pokud pise o vodotesnosti a o USB, tak bych predpokladal, ze ten konektor
> nebo kabel je nekde vytazeny ven, ze se ho ta vodotesnost nejak tyka.
> Pokud by byl schovany v bedne, tak by v tomto pripade o vodotesnosti nemelo
> smyslu mluvit. A pokud maji nejake komercni USB komponenty odolat 600 metrum
> vodniho sloupce, tak to je docela vec.
>
> PL

Bez znalosti dalších okolostojíčností je to sice debata o prdu, ale já
bych si dovedl představit třeba teplotní nebo tlakové nebo nějaké jiné
čidlo s vyvedeným komunikačním kabelem o délce 1m, ukončeným USB
konektorem pro přenos nějakého signálu (ať už data, nebo analog). Přeci
jen hermetizovat kabel oproti pouzdru na 60bar je o hodně jednodušší,
než zkoušet totéž s konektorem.

JF