Porucha myčky Bosh

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Listopad 5 22:46:34 CET 2012

http://www.google.com/search?q=Bosch+263789+Dishwasher+Aqua+Stop+Valve

Jestli máte podezření na malé množství vody v mycí vaně po napuštění,
zkontrolujte to při otevřených dveřích (jak jsem popsal) s tím, že pokud
ramena zablokujete proti otáčení ve vhodné poloze, tak ani třeba
nebudete mít v místnosti potopu ;-) Ev. by možná šlo použít i kus
průhledné fólie a dobrou lepicí pásku k zakrytí otvoru.

Špatné umytí (zejména v horním koši) může pochopitelně být i malým
tlakem či množstvím vody dodávaným oběhovým čerpadlem, takže se na horní
rameno prostě už nedostane. I to by mohlo být vidět při otevřených
dveřích. Pak tedy buď závada v čerpadle, nebo přiškrcený rozvod vody od
něj (či přívod k němu).

Mimochodem: nemáte náhodou ucpané otvory v mycích ramenech?

---
Jirka