Porucha myčky Bosh

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pondělí Listopad 5 22:25:48 CET 2012

Pokud je Aquastop taková plastová krabička na vstupu hadice tak to tam
mám. Uvnitř to vypadá na 2 ventily a vnitřkem té přívodní hadice k tomu
jdou dráty. Když myčka napouští je krásně slyšet jak skrz to proudí
voda. Ale po tom úvodním napuštění už ani ťuk - nenapouští. Myslel jsem
si, že je to ventil kterým si myčka napouští vodu. Podívám se zítra po
internetu co to má vlastně dělat. Dnes už budu muset končit.

     Martin.