Porucha myčky Bosh

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pondělí Listopad 5 22:15:55 CET 2012

Na slizobordel to nevypadá. Jak jsem psal je ta myčka po těch letech
překvapivě čistá. Když jsem celou tu sestavu kanálků vytáhl ze základny
vytekla z toho voda velmi rychle. Nevypadalo to že by to bylo někde
ucpané. Stejně tak při napouštění tím voda prošla celkem rychle.

Vrtulku vyloučit nemůžu. Dostal jsem se jen k vrtulce ale ne k motorku.
Ale to by byl ve spodku myčky dostatek vody a čerpadlo by ji nečerpalo.
Tady to vypadá že čerpadlo nemá co čerpat.

     Martin.