Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 5 15:50:22 CET 2012

 5.11.2012, 15:43:23

Proc byste nemohl mit solarni panel pod posteli ?
Zakon hovori o instalaci, nikoliv o skladovani ci docasnem pripojeni
za ucelem testovani.
Krom toho, je tam ten odstavec 7,  takze i treba hotylek na Machaci,
urceny k rodine rekreaci je mimo.
Ovsem o tom jak mate zakon chapat, nerozhoduji ja ani vy, ale soudy, v
nasich podminkach nezavisle, dokonce i platnem zneni zakona.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz