Re:Mikrovlné čidlo

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Pondělí Listopad 5 08:52:04 CET 2012

Mám dvě stejná světla, a obě se chovají stejně. Mám je na rohu garáže,
každé na jedné straně. A ať zapojím jedno, nebo obě, spínají stejně.
Bydlím v domku až na konci vsi, kde (myslím si) nic takového není.
Jedině co by to snad mohlo být je sousedova (ob jedne barák) wifi,
která je vzdálena asi 90 m s převýšením cca 20 m.

HUDA