Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Listopad 5 00:52:22 CET 2012

On 4. 11. 2012 17:28, Vláďa Anděl wrote:
> Jo, je jí 40 gramů. Já prakticky jinou pastu nekupuju, jsem s ní
> spokojený. Jednou jsem si koupil nějakou levnou pastu v PS (snad tuhle?)
> http://pselectronic.cz/k5601-210-pajka-pasta-91001-50g-snpbag.html

Tak presne toto je najstarsia pasta, ktoru tu mam - zakupena 24.8.2006,
takze ku dnesnemu dnu ma skoro 6 a pol roka.

Este stale z nej trochu mam  - povazoval som ju uz za viac-menej
vyschnutu (asi rok som ju nepouzil, uz skoro nesla vytlacat), ale
povedal som si, ze ju vyskusam s mojim novym pneumatickym dispenzerom.

Po odtlaceni nejakych 2 cm slizika zacala ist z kartuse trochu redsia
pasta tak som to vyskusal: s kovovou ihlou (G22) to najprv takmer neslo,
resp. pasta vytekala este dlho po uvolneni tlaku. Plastova ihla (taktiez
G22) zase strasne prskala. Ale po chvili sa to ukludnilo (asi sa minula
vsetka nerovnomerne preschnuta pasta z konca kartuse) a pasta sa zacala
chovat normalne - davkovanie rovnomerne, prilnavost k medi dobra. A to
aj s plastovou, ako aj s kovovou ihlou.

Co sa tyka pretavovania, ziaden problem - pred par mesiacmi som to
skusal (17.8.2012) - vysledok http://static.bastl.sk/rozne/pasty.jpg
(tato pasta je ta uprostred - naozaj sa leskne trochu menej)

Samozrejme nic na seriovu vyrobu alebo velke dosky do pece, ale na rucne
hobby osadzovanie velkych suciastok (SOIC, 0805) sa este da pouzit.

Pasta bola vzdy skladovana v chladnicke, uzavreta na obidvoch koncoch.

Takze s tou trvanlivostou a vysychanim... asi to naozaj dost zavisi od
toho, ako je skladovana.

-m-