MCP2210 rychlost komunikace

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Neděle Listopad 4 17:41:25 CET 2012

Zdravim konferenci,
narazil jsem na "pomalost" reakci MCP2210.

Napr. cteni cele EEPROM (256byte) trva 0.76s - vycita se po jednom byte,
tedy rychlost komunikace je nejakych 335.5 dotaz-odpoved za vterinu. Je
zajimave ze rychlost komunikace nezalezi na velikosti dotazovaciho -
odpovedniho paketu, ktery muze byt az 64byte, nicmene pro cteni EEPROM
lze pouzit 2byte dotaz a 4byte odpoved (otazkou je jak to je
prezentovano dalsimi vrstvami).

Mate nekdo stimto USB-SPI prevodnikem zkusenosti? Zajinalo by me, zda
pozorujete stejne pomale reakce.

V priloze zasilam zjednoduseny zdrojak programu, kterym jsem rychlost
testoval. Je urceny pro Linux (Debian, kernel 3.6.2).

Dokumentace k MCP2210:
http://www.microchip.com/wwwproducts/Devices.aspx?dDocName=en556614

--
S pozdravem