OpenTherm - Nejde prevzit nadvladu na Kotlem

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Sobota Listopad 3 18:13:11 CET 2012

Dobry den,
diky za info.
Potiz je v tom, ze vse mam rizeno ze systemu Foxtrot.
K tomuto jsem dokoupil jeste modul pro OpenTherm, ale jak jsem psal,  mohu
jen cist.

Kdybyste nahodou mel moznost odposlechnout komunikaci OT, tak by mi to hodne
pomohlo (asi nejen me).
Z foxtrotu mohu odesilat libovolne zpravy, dle vlastniho uvazeni, jenz
bohuzel nevim jakou zpravu odeslat.

Jako jeden z kandidatu se jevi zprava id=2 (Master Configuration Flags /
Master MemberID Code), ale porad je to 65535 moznosti.

Jeste neco, co jsem vygooglil:

http://www.tclcode.com/opentherm/otmonitor.html

Bohuzel Baxi v anglicky mluvicim svete moc neleti.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158
783 72 Velky Tynec
Czech Republic
Mobil: +420 724 207 851
icq:199 118 333
skype:skopaliks
e-mail:skopalik na elektlabs.cz
http://www.elektlabs.cz <http://www.elektlabs.cz/>

Dobry den,

take mam kotel BAXI Prime (a pouzivam QAA73), kolega z prace take. On
zkousel ruzne regulatory, ke kterym mame

v praci pristup (pracujeme v Honeywellu, cili Siemens je nase konkurence a
jejich regulatory nepouzivame).

Pres veskerou snahu mu ani jeden nefungoval spravne. Nakonec sve pokusy
vzdal a koupil si taky QAA73.

Ten je sice drahy, ale umoznuje menit parametry kotle (parametry 504, 532
...651), coz jine regulatory neumoznuji.

Dale tam muze byt nejaka ochrana, kdy elektronika kotle ocekava na
Openthermu nestandardni zpravu (v Openthermu nepouzite ID).

Podobny pozadavek jsme resili pro jednoho vyrobce kotlu, ktery chtel, aby s
jeho kotli fungovaly jen regulatory s jeho logem...

Proste Opentherm ma definovane zpravy (seznam ID), zbytek si muze kazdy
vyrobce udelat podle svych potreb.

Tim ovsem nerikam, ze neexistuje jiny regulator nez QAA73, se kterym to
pojede. Zkuste google.

Ales Martinik