Zmena hledani na ebay

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Listopad 3 10:15:31 CET 2012

Zdravim,
  ja zase zjistuji zajimavou zmenu funkcionality u Aukra. Hvezdicka tam
dosud funguje, ale jen tehdy, neni-li pred slovem uvedeno + nebo -.
A prave specificky u pouziti slov s prefixem - se mi zda, ze doslo
k nejake zmene - samozrejme k horsimu.
Treba jeden z typickych vyhledavacich retezcu u mne byl
telefon* -mobil -mobilni -kryt -cislo -folie -obal -detsky -zabavny
-lego -sim -nokia -lg ...a nasledoval vylucovaci seznam hlavnich vyrobcu
mobilnich telefonu. To jeste donedavna jakz takz fungovalo, ale dnes uz
ne. Zobrazuji se mi napr. i telefony Nokia, ac to melo byt zakazano, ale
je jich mene, nez kdyz ten term neuvedu.
  Zrejme taky nejaka optimalizace engine.
    Zdravi Pavel