Zmena hledani na ebay

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Listopad 3 10:02:55 CET 2012

Popravde hvezdicku mi tam nikdy ani nenapadlo vyuzit a to tam jsem uz od 2006, ty jejich automaticke dotazy jsem pouzival. Takze tezko rici co tam hledate za perlicky ze to potrebujete, me vadilo spise to, ze jsem neumel prohledat 1 dotazem regionalni mutace (na ebay.com neni vsechno jak urcite vite).

Odesláno z iPadu