Nabidka tiskaren a dotaz

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Listopad 2 21:02:44 CET 2012

Zdravim.

Mam tady k dispozici (Ostravsko) tiskarnu XEROX phaser 6280, tonery
originalni jsou jiz vytisknute, ale tiskarna je v zaruce, cipy nejake k
tomu jeste jsou, ale nepodarilo se mi dosahnout uspokojivych vysledku
pri tisku po vymene barevneho prasku.

Pokud ma nekdo zajem, tak soukromne, jen mi tu zabira misto...

Dale je zde tiskarna HP3600Dn , ta tiskne na originalni tonery, jsou tak
na puli cesty.Vse ethernet.

Nejlepsich vysledku jsem dosahl s MINOLTA MC4750, genialni reseni na
refill, rychly tisk,ale stale jsem nenasel vhodny cerny toner,ktery
budto tiskne spatne, nebo po chvili vybrousi sterku ;-), barevny sezere
jakykoliv, dale pak OKI MC361, sezere vetsinu toneru jinych znacek,
nevyhoda je nizka rychlost duplex tisku, a reseni tonerovych naplni,
ktere jsou nad valci, takze po x te vymene se tesneni osoupe a toner se
sype rovnou do valcu , tyto nenabizim ;-)

Ted dotaz:

Rad bych se zeptal zda muze nekdo doporucit tiskarnu na A4,
jednostrannou , cernobilou, mel jsem hp 1020 ale opet reseni toneru bylo
tragicke, tak jsem se ji zbavil.
O co mi ale jde, potrebuji aby ta tiskarna nemela zverstva typu CIP. Aby
slo do ni nasypat prasek nejlepe tak jednoduse jako do MC 4750 (ma z
boku snadno pristupne plastove kontejnery , ktere staci vydat
odvickovat, nasypat toner, vymenit cip a jede dale.
A cena toneru co nejlevnejsi neco jako toner pro  HP1020.

LK