[OT] Docela pekne elektricke auticko

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 2 19:59:40 CET 2012

Aha, no nic moc teda, člověk dojede z Brna do Prahy a aby jel domů druhý
den, pokud nenajde tu správnou benzínku. To benzíny s tímto výkonem mají
dojezd dvojnásobný. Samozřejmě záleží na stylu, ale to bude záležet i u
elektromobilu.
Nechce se někomu orientačně spočítat, kolik vychází spotřeba na 1km zhruba?
Mně vychází zhruba na 5Kč, i když výkon je teda poloviční, ale zas k tomu
zvuku nepotřebuju reproduktory... ;)