Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Listopad 2 18:37:58 CET 2012

K tom snad staci zakazat uzii cisla k marketingovym ucelum, velmi funkcni :-)
Vy spis vypadate ze nechcete o neco prijit, a nabidkz chcete
no ale ja bych si tu nabidku levnejsi elektriky klidne vyslechl. A ted uz tusim ze nejlevnejsi je AM.

Odesláno z iPadu