HP Laser Jet 5L

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Listopad 2 13:28:56 CET 2012

Pravděpodobně taky stěrka u obrazového válce. Ještě jsou tam taky nějaké pásky které mají "vymazat" elektrický náboj z toho válce. Z obrazového válce se toner přenese na papír ale ne všechen. Proto je tam stěrka a ty pásky které mají zbytky tonerového motivu z válce otřít. Pokud je neotře po otočení válce o 360° se motiv opět dostane do styku s papírem a ulpí na něm. Když změříte vzdálenost toho "ducha" od hlavního obrazce snadno spočítáte průměr válce který to dělá. Může to být i jiný válec - třeba v zapékací peci nebo jinde. Nevím o jakou tiskárnu se jedná a zase tolik tiskáran neznám abych se mohl vyjadřovat ke každému typu. Mě se to stalo u nějakého Packarda a bylo to tím válcem.

	Martin.