OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Listopad 2 12:59:14 CET 2012

> Co sběratelé příspěvků, ale už dvakrát jsem zažil nějaké podivíny, jak
> se mi snažili něco dát. Nepodařilo se mi přijít na způsob toho
> podvodu, nemáte s tím někdo zkušenosti?
>
> Někde na parkovišti hypermarketu ke mě přišel chlápek a že mi dá
> holící strojek. Zadarmo. Já jsem žádný holící strojek nechtěl, nicméně
> on z tašky vytáhl krabičku s holícím strojkem (jako originál) a začal
> mi ji vnucovat. Pak mi ji debil hodil do kufru, musel jsem na ni
> sáhnout a vrátit mu ji hodně nasraně, aby vypadl. Komplic nikde nebyl,
> sledoval jsem všechno pořádně, nic mi neukradl, nic nechtěl. Jestli
> [...]
Stalo sa mi take na parkovisku pred hypermarketom. Chlapik sa pytal na
cestu. Naletel som mu, lebo sa u nas budoval jeden kruhovy objazd a v
meste sa to vseliako obchadzalo. Ak on argumentoval: "mate to tu
rozkopane, tak som zabludil". Ochotne som mu vysvetlil cestu. Tak som sa
len trochu cudoval, ked ma za poskytnute rady odmenil holiacim
strojcekom. Hodil mi ho do cierneho vreca a vrazil do ruky. Ked potom
pridal hodinky, tak sa mi to prestalo pacit a napokon ked vypytal par
eur na benzin, tak som mu balicek s odmietnutim vlozil do auta, on
pochopil a siel hladat ineho blbca.
Takze je to asi sposob, ako nadviazat kontakt na kseft a dostat svoju
obet do situacie v ktorej sa hned citi byt zucastnena a zaviazana, ked
uz ma nejaky tovar u seba. Mna dostal. Normalne by som s nim tazko
prehodil slovo.