OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 2 12:59:07 CET 2012

Třeba tam je rfid?

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

Původní zpráva ze dne 2.11.2012 od Miroslav Šinko:

> Vtedy som cakal, ze ma niekde komplica a ak by som si to zobral,
> vyskocili by na mna, ze som im to ukradol. Neviem... Bol to taky
> 120-kilovy holohlavy nabuchanec.

Fakt by mě zajímalo, co by se stalo, jaký mají plán. I když sám jsem
to riskovat nechtěl, byť jsem tuším tehdy u sebe zbraň měl. Ten
chlápek s holícím strojkem měl igelitku a v ní víc takových krabic (i
jiné věci než jen holící strojky). A ten s těmi prstýnky měl taky
celou sadu.