OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 2 12:52:02 CET 2012

Ignorovat, nepřispívat. Přispějte nejdříve ve svém nejbližším okolí a až to
bude saturováno, můžete přispívat i v širším a tak dále, až - pokud budete
mít ještě sílu a prostředky -  se můžete postarat o celý svět. Na tomto
všeobecném principu "bližší košile než kabát" naše civilizace vyrostla a jen
díky tomu jsme na světě. Představte si, že by se vaši rodiče místo o Vás,
starali o nějakého černouška v Africe a spoléhali na to, že někdo z Afriky
se bude starat o Vás. Nebo máte v rodině nemohoucího a místo abyste se o něj
postarrali, se budete starat o nevidomé v bangladéši. No není to postavené
na hlavu?

PS: najděte si v latinském slovníku, co je "všeobecné", ale bacha, někteří
mohou dostat osypky :-D

----- Původní zpráva -----
Od: Kuba Jan

Mě tihle lidé nevadí, většinou když jim řeknu, že nemám opravdu zájem uklidí
se.
Ale co mě vysloveně vytáčí jsou různí sběratelé příspěvků postávající
kdekoliv.
Papírová krabice na peníze a že bych měl přispět na nemohoucí, nevidomé na
globální oteplování bla, bla....
Ti jsou někdy tak otravní, že bych snad i ublížil.

Říkám nedavno jednomu, že nemám žádné peníze.
A on na to že jdu z obchodu z nákupem, že určit mám nějaké drobné.
Tak povídám, že jsem platil kartou a že opravdu hotově nic nemám.
A on na to že za rohem je bankomat, že si mohu hotovost vybrat.
To už to ve mě vřelo a povídám, že na kartě je taky nula , že i v obchodu
jsem musel vrátit nějaké zboží aby šlo zaplatit.
A on na to ať tedy dám alespoň tu pětikorunu co mám v košíku.
Tak jsem vyndal plastovej výlisek a hodil mu to do tý bedýnky se slovy, že
volám policajty aby ho prověřili.
Než jsem naskládal nákup do auta , byl fuč .