OT - Posta a dobirky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 2 12:41:12 CET 2012

Ahoj,

jak jsme zrovna teď bavili o dobírkách České pošty, tak hned druhý den
mi volal zákazník, že má zásilku a neplatil dobírku :-) Inu, zkoušel
jsem volat na příslušnou poštu, abych dal vzkaz doručovateli, že se má
dostavit pro peníze, ale nedovolal jsem se. Dovolal jsem se na jiná
dvě čísla, kde mi dali stejné číslo i další číslo, ale stejně jsem se
nedovolal. Přitom to první číslo mají na internetu a také mi ho dali
na informacích o zásilkách. Oni prostě mají telefony a neberou je.
Zkoušel jsem to asi 5 hodin vytrvale. Bez šance.

Dopadlo to tak, že poštačka si druhý den pro dobírku přišla a byla
šťastná, že jí to dali.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601