OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 2 12:40:18 CET 2012

On 2.11.2012 12:26, Petr Zahradnik wrote:

> Fakt by mě zajímalo, co by se stalo, jaký mají plán. I když sám jsem
> to riskovat nechtěl, byť jsem tuším tehdy u sebe zbraň měl. Ten
> chlápek s holícím strojkem měl igelitku a v ní víc takových krabic (i
> jiné věci než jen holící strojky). A ten s těmi prstýnky měl taky
> celou sadu.

Ten "moj" drzal v ruke tu jednu krabicu, inac nic. Ked som ho odbil,
rychlym krokom sa stratil za budovou benzinpumpy. Isto bol autom
(posledna pumpa na dialnici z BA smerom na Rakusko/Madarsko), ale nedal
mi sancu zistit ktorym. No a ja som vzhladom na jeho telesnu konstrukciu
ani nemal snahu. Bol som rad, ze zmizol :-)

miro