OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 2 11:58:28 CET 2012

Chodí mi občas e-maily s upozorněním:

Momentálně na benzínových pumpách a veřejných parkovištích kriminální
  bandy rozdávají zadarmo reklamní autoklíčenky a přívěsky ke klíčům, ve kterých
  je ovšem zabudovaná GPS.
Cílem je získat adresy od osob hlavně dobře vypadajících, tedy nejspíše
dobře situovaných.
Klíčenky jsou pěkné, vkusné a perfektně vyrobené a proto si je lidé berou
  domů.
Neberte si žádný z těchto přívěsků domů!!
Nejlepší rada je ho odebrat, ať jim ubývají a pak to zahodit či zničit na
  nějakém opuštěném místě.

Ale počítám, že v prstýnku asi nebude GPS tracker.
No mě zatím nikdo GPS tracker nenabídnul, ale pokud jo, vezmu si hned 3 kousky :-)