Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

AZe aze na seznam.cz
Pátek Listopad 2 11:44:22 CET 2012

Těmto nic nevysvětluji, jen doporučuji, aby se s důvěrou obrátili na správce mé pokladny, pana Kalouska.
AZE

  ----- Original Message -----
  From: Kuba Jan
  To: HW-news
  Sent: Friday, November 02, 2012 11:40 AM
  Subject: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

  Mě tihle lidé nevadí, většinou když jim řeknu, že nemám opravdu zájem uklidí se.
  Ale co mě vysloveně vytáčí jsou různí sběratelé příspěvků postávající kdekoliv.
  Papírová krabice na peníze a že bych měl přispět na nemohoucí, nevidomé na globální oteplování bla, bla....
  Ti jsou někdy tak otravní, že bych snad i ublížil.

  Říkám nedavno jednomu, že nemám žádné peníze.
  A on na to že jdu z obchodu z nákupem, že určit mám nějaké drobné.
  Tak povídám, že jsem platil kartou a že opravdu hotově nic nemám.
  A on na to že za rohem je bankomat, že si mohu hotovost vybrat.
  To už to ve mě vřelo a povídám, že na kartě je taky nula , že i v obchodu jsem musel vrátit nějaké zboží aby šlo zaplatit.
  A on na to ať tedy dám alespoň tu pětikorunu co mám v košíku.
  Tak jsem vyndal plastovej výlisek a hodil mu to do tý bedýnky se slovy, že volám policajty aby ho prověřili.
  Než jsem naskládal nákup do auta , byl fuč .