OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 2 11:40:01 CET 2012

Mě tihle lidé nevadí, většinou když jim řeknu, že nemám _opravdu_ zájem
uklidí se.
Ale co mě vysloveně vytáčí jsou různí sběratelé příspěvků postávající
kdekoliv.
Papírová krabice na peníze a že bych měl přispět na nemohoucí, nevidomé
na globální oteplování bla, bla....
Ti jsou někdy tak otravní, že bych snad i ublížil.

Říkám nedavno jednomu, že nemám žádné peníze.
A on na to že jdu z obchodu z nákupem, že určit mám nějaké drobné.
Tak povídám, že jsem platil kartou a že opravdu hotově nic nemám.
A on na to že za rohem je bankomat, že si mohu hotovost vybrat.
To už to ve mě vřelo a povídám, že na kartě je taky nula , že i v
obchodu jsem musel vrátit nějaké zboží aby šlo zaplatit.
A on na to ať tedy dám alespoň tu pětikorunu co mám v košíku.
Tak jsem vyndal plastovej výlisek a hodil mu to do tý bedýnky se slovy,
že volám policajty aby ho prověřili.
Než jsem naskládal nákup do auta , byl fuč .