Re: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Pátek Listopad 2 11:33:25 CET 2012

Kdysi jsem jel vlakem, u druhého okna seděl mlamoj, na klíně seznam
telefonních čísel v ruce mobil a postupně ta čísla obvolával:

„Dobrý den, vy si asi na mne nepamatujete, ale chtěl bych vám nabídnout
podnikatelskou příležitost...“,

„Dobrý den, vy si asi na mne nepamatujete, ale chtěl bych vám nabídnout
podnikatelskou příležitost...“,

„Dobrý den, vy si asi na mne nepamatujete, ale chtěl bych vám nabídnout
podnikatelskou příležitost. Mohu si s vámi sjednat schůzku...“.

Mlamoj co seděl vedle se ho zeptal, co vlastně nabízí. Tázaný mu odpověděl,
že neví, že se má jen podle toho seznamu pokusit sjednat schůzku. Tak mu
tazatel přidal do seznamu ještě nějaká čísla