Re: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

AZe aze na seznam.cz
Pátek Listopad 2 11:21:33 CET 2012

Svět není černobílý. Ta holka byla po VŠ, bez práce a tedy bez praxe, a
všude, kam se hlásila, chtěli praxi. Když ji vzali ji téměř po roce hledání
práce do banky, byla ráda, že dělala to, co dělala.
Tady ale nešlo o náhodné vytáčení čísel, ale o klienty zmíněné banky, ale i
tak bych to dělat nechtěl.. Takže tak asi.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 02, 2012 11:14 AM
Subject: Re: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Ano, já s nimi také jednám slušně.

Posílám je rovnou do prdele (i když to konkrétní slovo jsem ještě nepoužil).

Doby, kdy jsem vymýšlel různé "protiakce" jsou už pryč a nemám na to ani
chuť, ani čas, ani energii.

On je snad někdo nutí k tomu, aby se stali profesionálními opruzy?
Nemají ruce, nohy a hlavu k tomu, aby se naučili a dělali jednu z asi
tak miliónu dalších možných, přitom korektních a neškodících činností?

---
Jirka