Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Listopad 2 10:08:13 CET 2012

No já na ně, a podobné od operátorů mám taky jednu metodu, přijde s
tím že samozřejmě to nejlepší nejlevnejší aniž by znal současné poměry.
Tak řeknu, že to je samozřejmě fajn, a že to je super, takže když je to
tak výhodné a ušetřím, tak ještě podepíšeme smlouvu my dva osobně
spolu a pokud budu platit víc tak on, že mi ten rozdíl z vlastní peněz
doplatí, a v tu chvíli to začne, že takhle to nejde co kdyby náhodou se
něco změnilo třeba ceny a já řikám aha tak ono to nebude výhodné a
už to jede to nedá žádný z nich.

Zdeněk