xLogic soft

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Listopad 2 06:33:01 CET 2012

Myslim, ze to bude bud nejakou chybou pri instalaci nebo nejak nakopnute W.
Ja ten soft mam na dvou pocitacich s W2000, jednom s W7 64bit a jedne
prastare vykopavce s WMe. Na vsech to chodi bez problemu. Chodily vsechny
verze, ale nejsem si jisty, zda ta, ktera je na strankach je skutecne
posledni. Ja mam verzi z 5.9.2012. Je to verze, ktera ma v seznamu bloku v
zalozce Ruzne zcela dole nepopsany, lec funkcni blok, umoznuici prevod
32bitoveho slova na jednotlive bity. Mohu poslat, vcetne aktualizace
firmware. Jde v tom udělat docela dost, treba takoveto ridici jednotky
http://www.ekovy.cz/komponenty.htm#komponenty. Jinak pro predstavu: ve
vlastni ridici jednotce je procesor LPC1765FBD100.
Chapu, ze pro mnohe cleny konference je vytvareni programu "skladanim
obrazku" neprijatelne. Musim rici, ze pro me, ktery jsem temer cely zivot
programoval v assembleru byla ta predstava dlouho take neprijatelna. Nicmene
pro urcitou oblast aplikaci (coz je ta, ktera me nyni zivi) je tento zpusob
programovani velmi efektivni.
Martin Zaruba

----- Original Message -----
From: "Lukas Burda" <burdal1 na post.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 01, 2012 4:37 PM
Subject: xLogic soft

Dobry den,
zaujala me rele xLogic soft, ale narazil jsem na problemy s
programovacim softwarem. Na jednom pocitaci vse funguje jak ma, na
druhem mam u popisu jednotlivych bloku misto normalniho pisma nejakou
zmrseninu a navic, kdyz se popotahuje nejakym blokem ve schematu, tak
se to trha a tuhne cely pocitac. No a na tretim pocitaci jsou fonty
skoro v poradku a jenom s tim nejde posouvat. Na vsech pocitacich
WinXP. Cim se ty pocitace lisi nevim.
Protoze vim ze minimalne pan Zaruba to zde pouziva - nesetkal jste se
s tim prosim nekdo nebo dokonce neodstranil jste ty zavady nekdo?

Lukas Burda

ps: pripadne pokud by mel nekdo nejake doporuceni ohledne svych
oblibenych vyrobku stejne kategorie, s potesenim je vyslechnu.