OT: kapůd Re: GSM na vice pristrojich paralelne

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 1 20:56:06 CET 2012

Zajímalo by mě odkud se bere to pro mě úplně nové slovo "kapůd".

Chápu ho dle kontextu jako to co znám jako kaput, z německého:
kaputt - kaput
kaputt - polámaný
kaputt - porouchaný
kaputt - rozbitý
kaputt - zkažený
kaputt - zničený

Pravidla českého pravopisu celkem logicky nic nenachází
http://www.pravidla.cz/hledej.php?qr=kap%F9d

ale stejně tak nenachází ani "kaput"

V kterém regionu se používá ta varianta s ůd?

Díky za poučení...
JL