Signalni hodiny SH1

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 1 17:37:43 CET 2012

Hi, já mám HSH300, v podstatě stejné jen mají navíc  i výstup na krmení
dalších nástěnných hodin s krokáčkem.
Rok výroby 1975, uloženka, získal jsem je při úklidu půdy vojně. :-)

Další se pak válely na stavebním smetišti, když u nás v KT předělávali
gymnázium.
Ale ty byly hodně jeté a zašlé a tak s vydražily na Aukru za 4800 kč.