Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Listopad 1 14:43:55 CET 2012

Udrzovat spojeni je bude stat jeden timeslot a ve 2g jich na btsce zase tak moc neni takze to asi bude omezene i casove, sehnat neomezeny pausal za rekneme 30-50 zase nebude nemozne, pokud nekdo ma tedy vic jak par takovych simek.

Vzdyt i amazon to poskytoval a zadarmo :-)

Odesláno z iPadu