Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Listopad 1 14:37:19 CET 2012

Ano tak nejak sarkasticky to bylo mysleno...
Zkusim natuknout kamarada pravnika, jestli by mi nepomohl spsat podnet pro CTU.
Pro Pavla Kutiun: jde o tentotarif
http://www.mall.cz/t-mobile-operator/tmobile-twist-online-internet-200kc-sim-microsim
TMO ho na webu tusim nema, prodava jej jen pres zprostredkovatele typu
Mall a podobne.

PK