OT - Vyber zakladni desky pro PC

Čtvrtek Listopad 1 14:34:15 CET 2012

Nejsem herni maniak, vlastne hry nehraju vubec, ale podle hodnoceni win7
je ta grafika v procesoru INTEL docela slusna, HD snad zvladne prehrat
kazda soucasna levou zadni, kdyz to umi i malina-pi a na animace oken v
systemu to staci bohate - a to mam k tomu pripojene 2 full HD monitory,
oba digitalne (HDMI + DVI)