Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 1 13:36:23 CET 2012

> A jaka je asi spotreba, kdyz bude spojeni navazane permanentne? To by
> asi problem resilo, ne?

Asi jo zkusim se zamyslet stale by to byla bomba cena 1MBx31
nejakych 12,5Kc, ja spis resil kvuli spotrebe je tam solar a baterie..

>Jestli to není tajné, proč potřebujete spojení 4x do hodiny?
Jeste odpovim na tento dotaz no nepotrebuju, tak uplne, ale je to
merak vetru na windsurfing a informace po hodine jsou uz dost
stare, ale on se kompromis najde, spis mi jde o ten tarif
a tu jejich vymluvu ja ho proste chci :-D

Tady se do nich nekdo oprel na foru......
http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/podpora/diskuzni-forum/-/message_boards/message/17933603

Zdenek Aster