Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 1 13:22:58 CET 2012

Aniz bych nejak dlouho patral, nasel jsem tarif pro M2M - to je to, o cem se
tu celou dobu bavite, nebo je to neco jineho? Mne pripada vcelku zajimavy.

http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/volani/predplacene-karty/tarify-pro-twist-karty/m2m-twist

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Zdeněk Aster" <Zdenek.Aster na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 01, 2012 1:18 PM
Subject: RE: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Mam spojeni 4x za hodninu vejdu se do 1Kbyte, coz mesicne byli
zhruba 3MByte asi tak 1,2 vzhledem k tomu, ze ten 200Kc jsem musel
vycerpat za rok tak muzu pouzit az 41,6 MByte mesicne pri cene 16,70 Kc.....

Nyni, ale od 1.12. mi aplikace vygeneruje  4x24x31x 0,4 1MB!!!! 1190Kc
mesicne....

A to je ten problem na prdlajs........