Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 1 11:46:09 CET 2012

Jo jo kde to jde tak asi Ok, drzeni spojeni snad nebude tak hrozne, ale ja jedu ze
solarniho panelu a kazda mA/h se mi hodi :-( Odeslu 1 kB a usnu, v tomhle pripade
mi ten tarif je uplne k nicemu no fakt me nastvali.....

Zdenek Aster