Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 1 09:57:22 CET 2012

Původní zpráva ze dne 1.11.2012 od Ondřej Kozumplík:

> tak meli dat kB za 0,01 Kc (to urcite jde)

Pak by zase cena za MB byla šíleně vysoká. Bylo by to jen pro M2M a ne
pro notebooky.

Já jsem si kupoval do notebooku kupoval na velmi občasné použití tu
jejich kartu na rok, kde byl limit asi 500 MB měsíčně. Zrovna
předevčírem jsem zjistil, že mi někdy koncem září skončila, tak jsem
hledal, co mají teď, a našel jsem tohle. Je to teda trochu pakárna
oproti tomu minulému řešení, kdy jsem se o to nemusel rok starat, ale
asi si to koupím.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601