OT: podminky zaruky (bylo: Re: Ventil na vodu)

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Listopad 1 06:49:18 CET 2012

Ten bezpečnostní kulový ventil Vás především chrání při prasknutí hadice -
proto je nutné ho použít povinně u flexi přípojky. Kdyby došlo k utržení
hadice, nebo poruše na redukčáku a hadice tlakem praskla, tak se ventil
zavře.
Ta protipožární pojistka vydrží údajně jen 30minut.
b.