[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Květen 31 18:08:31 CEST 2012

Takze jsme se shodli, že připravované poplatky se nám nelíbí  jsou nemorální
a vzhledem k dříve uzavřeným slouvám nejspíš i nelegální. Otázkou je co s
tím můžeme dělat. Hromadný podnět na antimonopolní úřad, ČOI, ČTÚ, PČR ? a
jak to provést ? předpokládám, že oznámením jednoho člověka se moc zabývat
nebudou.
Mj. do Skylinku jsem za dobu provozu nasypal víc peněz než jen koupě jedné
karty,  máme je skoro od začátku, kdy to nestálo zrovna pětikačku a pak z
nás tahali další tisícovky za aktivaci toho nebo onoho (protože na starých
kartách třeba nejela Nova a chtěli další aktivační polatek )  nebo za výměny
karty atd...
Je možné ,že se ozve i ČT, ale na to se spoléhat moc nedá.

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiří Kučera
Sent: Thursday, May 31, 2012 5:40 PM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Nevidim rozdil mezi tim zda si CT prijimam z vysilace DVB-T radiokomunikaci,
kterym za sireni signalu pati z mich penez CT nebo z vysilace DVBS na
satelitu,za co opet plati CT tedy ja.
Nebo snad zitra prijdou radiokomunikace s servisnim poplatkem za sluzby,
pocitam tak 50/mesic, preci jen kolem jejich vysilacu se musi sekat trava
coz u satelitu asi moc nehrozi.

Jirka

> [...]
> DIGI si sve prenosove kapacity plati sami a dale je prodavaji,naproti
> tomu to co prenasi
> (volne) Skylink/cslink plati provozovatele techto "volnych" TV, tedy v
> pripade CT si vysilani plati CT (konsesionari) a to prave proto aby
> mohli sve vysilani prijimat "volne".
>
> Zadny jiny takovy provozovatel tu neni, proto jde o monopol.
>
> Mimochodem CT, ale i treba Prima prenasi na radu pozemnich vysilacu
> signal prave pres satelit prostresnictvi Skylink/CSLink.
> Radiokomunikace jsou povazovany za strategickou spolecnost a nelze ji bez
dohledu statu prodat zpoplatnit atd.