[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Květen 31 18:01:57 CEST 2012

Ale vy nemate s radikomunikacemi zadny smluvni vztah, nic po nich
nechcete a nic od nich neodebirate. Kdezto se Skylinkem mate smluvni
vztah, mate od nich kartu a berete nejake sluzby.
To ze CT plati Skylinku je vec mezi nimi, oni by si to meli vyjasnit a
asi to take udelaji.

Martin Hanek