Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Květen 31 17:27:02 CEST 2012

Az tak to nesleduji, ale cetl jsem za M77 Group stoji J&T, co je J&T necht poreferuji mistni slovensti clenove.
Ja budu jen volne citovat nemecky tisk  "J&T predstavuji bezpecnostini riziko", v nemecku by si nic co zajistuje vysilani  statni nebo zemske TV nekoupili.

Jirka